Amerikaans gezelschap

25 augustus 2017

Een grote reis maken is natuurlijk geweldig, maar ook aan de voorbereidingen kun je al veel plezier beleven.

Het begon allemaal in de kerstvakantie van 2016 met de beslissing om echt te gaan. Daarna ging het snel, want halverwege januari 2017 was de boeking al een feit. Het idee voor dit reisblog ontstond in een workshop "reisblog schrijven" van SNP op 7 februari. In de daarop volgende maanden namen we steeds kleine stappen: van de aankoop van verschillende reisboeken tot de huur van een navigatiesysteem. We kwamen er namelijk achter dat het veel goedkoper is om dat in Nederland te huren - en mee te nemen - dan het bij de autohuur in te begrijpen.

De afgelopen weken zijn we aan twee kanten van de oceaan druk geweest om het voor Lisa - Juliets gastmoeder uit Waynesborough PA - mogelijk te maken om een weekje samen met ons te reizen. Het is gelukt. Lisa voegt zich op 15 oktober bij ons in Las Vegas en zal ons begeleiden naar Zion, Bryce en Moab.

Het gezelschap van Lisa levert mogelijk een behoorlijk spectaculaire - en spannende - toevoeging aan ons avontuur. Om haar in Durango (CO) op het vliegtuig terug te kunnen zetten, ligt een route over de "Million dollar Highway" voor de hand. Ik ben het er met mezelf nog niet over eens of ik me daarop moet verheugen of er de zenuwen van krijg: http://www.verenigdestaten.info/the-million-dollar-highway/:.

1. Jan Looden:
    Wel duur zeker
  2. Janneke:
    25 augustus 2017
    Ja, daarom gaan we ook 2x langs Vegas.
  3. Berthina:
    25 augustus 2017
    Ohhh.... wat spannend toch allemaal. Heel véél plezier. Mocht er iets zijn, ik kom jullie wel ophalen dan